Då var d söndag igen...










Hej alla..

Då var d Söndag igen då... Händer inte så mkt idag skulle jag tro....
Ska nog bara vara hemma, och skrota på... Ev träffa Ida en sväng på em/kvällen... Säga hej då, innan hon och Wilda far till staterna...
Hoppas att du får en trevlig resa, och vistelse.... Det är du verkligen värd....)

21:55 

Då var denna Söndag snart slut...

Har inte gjort så mkt idag... Mest tagit d lugnt....
Var en sväng till Ida, och surrade lite... Och sa hej då, eftersom hon åker till staterna på Tisdag morgon..
När jag kom därifrån, har jag sett på tv en sväng, men nu är det sängen som gäller...

God natt alla...

Önskar alla en trevlig vecka....

Kram






Här kommer lite bilder från min 30 årsfest.....( Kommer att skriva om den ngn gång här framöver)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0